woensdag 25 augustus 2010

Lurken

Tot voor kort was ik een lurker Urenlang kan ik zoet zijn met het lezen van alle perikelen van anderen.
Het begon toen vriendin K. over haar adoptieproces ging bloggen, vanaf haar blog kwam ik al snel terecht in een gigantische cyber-adoptiewereld.

Sinds een paar maanden is daar een nieuw onderwerp bijgekomen, glutenvrij, dus lees ik weer alles wat los en vast zit over dit onderwerp. En, het is echt waar, je wereld wordt zo gigantisch groot door internet, net als je kennis van zaken waar je daarvoor nog nooit gehoord had. Zo vind ik, door het lezen van blogs van anderen, heel veel handige tips over glutenvrije producten, plekken en bezigheden. Vandaag kwam ik er bijvoorbeeld achter dat Ballorig heel geschikt is voor glutenvrije kinderen (en mama's ;-) Handig toch om te weten? Scheelt mij weer uitzoeken als 1 van de kids wordt uitgenodigd voor een kinderpartijtje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten