vrijdag 10 september 2010

Lappendag

Een jaarlijks terugkerende markt in ons stadje is de Lappendag, op deze dag is er markt in het centrum en gooien alle winkels hun overgebleven spullen uit het achterste hoekje van het magazijn op een kraam en graaien maar! Ik ben niet (meer zo) van het graaien, dus uiteindelijk was de buit niet zo heel erg groot.

Aangezien de kinderen vandaag vrij van school waren (studiedag) gingen we gezellig met z'n drieën op de fiets, we hadden laat ontbeten (voordelen van een dagje vrij) en dus verwachtte ik rond lunchtijd weer thuis te zijn, ondanks dat voornemen had ik uiteraard een voorraadje crackers en koekjes in mijn tas, je weet maar nooit! Maar de plannen liepen anders, de kids hebben lekker een puntzak patat gegeten, want patat is van nature glutenvrij, alleen nog even vragen of de patat apart en in schoon vet wordt gebakken en smullen maar! Helaas mocht ik niet meedoen, ik doe m'n eigen dieet ;-)

Helaas regende het nogal hard toen we naar huis fietsten, bah bah bah!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten