donderdag 24 maart 2011

lekkers!

Afgelopen zaterdag was ik alweer voor de 3e keer naar de bakles van het NCV, erg leerzaam en gezellig. Op het menu stond een ciabatta, een sinaasappelcake en brownies.
Ik vermoedde het vooraf al, de sinaasappelcake was niet aan ons besteed, aan geen van ons vieren dus...
De ciabatta had een aparte vorm, ondanks dat Jose en ik de speciale ciabattavorm van de bakinstructrice mochten gebruiken, maar die vorm maakte niet zoveel uit, de kinderen vonden het héérlijk! Zeker nadat ik het thuis had afgebakken, met een heerlijke tomatensaus erover heen en geraspte kaas.
Maar het grootste succes was toch wel de brownies, een gewoon recept van de AH, maar dan met gv meel. Echt superlekker!

1 opmerking:

  1. Die vond Firyel ook heerlijk idd, maar de sinasappeltaart ook hoor. Ik heb de ciabatta's in stukken ingevroren en als wij pizza eten krijgt zij die.

    BeantwoordenVerwijderen