maandag 7 maart 2011

Opstekers!

Over een paar weken ga ik samen met 2 vriendinnen deelnemen aan een taartenworkshop (taart versieren met marsepein) deze keer niet glutenvrij. Bij de aanmelding had ik terloops gevraagd of het ook mogelijk was dat ik mijn taart glutenvrij maak. Ik was dan vanochtend ook aangenaam verrast toen ik werd gebeld door de organisator die tot in detail wilde weten wat ik precies wilde en in hoeverre mijn kinderen gevoelig zijn ivm kruisbesmetting! Dat gaat dus wel goed komen!
Verder gaan wij eind juni met de personeelsvereniging van Bob's werk naar de Efteling, je mag dan als werknemer eerder door de poorten en we worden ontvangen met koffie en gebak. Op de vraag of het ook mogelijk was om iets glutenvrij te verzorgen voor onze kinderen, werd helaas ontkennend geantwoord, maar...om dit te compenseren kregen we een korting van € 7,50 op onze eigen bijdrage om zelf iets lekkers voor de kinderen te regelen, ook niet verkeerd!!

2 opmerkingen:

  1. He wat grappig, ik ga eind van de maand een cursus taart versieren doen. Ook daar is de mogelijkheid om het GV te doen, alleen moet ik dan wel appart de basistaart bakken, bij de prijs in zit een standaard taartmix. Heb er wel zin in, lijkt me erg leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. anders maak je hem gewoon helemaal van marsepein, haha, mjammie!

    BeantwoordenVerwijderen