woensdag 7 november 2012

Complimenten

Afgelopen zaterdag zijn we naar de glutenvrije markt in Hoofddorp geweest, zoals verwacht stonden er weer 2 hele lange kramen, met daarvoor 2 hele lange rijen mensen die met een mandje in hun hand zo hier en daar iets van de tafel plukten, om aan het eind van deze lange rij een (enorm) bedrag af te rekenen. De ene rij was van Glutenvrije Markt en zij gaven zo'n beetje op al hun producten 15% korting, helaas waren wij een beetje laat ivm voetbal en dansactiviteiten van de kinderen, dus er was heel veel uitverkocht. Dan maar naar de overkant, daar stond de kraam van Le Poole, zij gaven helaas geen korting, maar ik kreeg wel van een uiterst vriendelijke medewerker 2 broodjes in mijn hand gedrukt, het ene broodje was een woestijn wit, het andere broodje was een rimboe bruin. Ik vroeg me ter plekke (hardop) af hoe het mogelijk was dat zij zo'n fantastisch mooi broodje konden bakken met hetzelfde meel dat ik altijd thuis gebruik voor het bakken van (een minder mooi en geslaagd) brood. Het antwoord kreeg ik in mijn andere hand, een pak rimboe brood meel met het recept erop. Nu nog even gaan proberen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten