vrijdag 22 maart 2013

Hallo Jumbo Again

Héél lang geleden schreef ik al eens over het nieuws dat C1000 overgenomen was door Jumbo . Nou het had wat voeten in de aarde, maar afgelopen week was het eindelijk zover! De eerste Jumbo in Purmerend is een feit!
Ik kon 'm niet missen, want Jumbo had uitgepakt en reeds honderden meters voor de winkel, herkende je hun felle kleuren al!

Het was de dag van de opening, dus het was er loeidruk! Ik had niet veel nodig, maar kon nergens een mandje meer vinden. Gelukkig werkt deze Jumbo met handscanners, dus ik kon mijn gescande boodschappen meteen in m'n boodschappentas gooien.
Snel op zoek naar de glutenvrije producten, het "gewone"schap was een beetje standaard, crackers, koekjes etc, ik heb niet eens goed opgelet welke merken er lagen, want daar kwam ik niet voor.
Ik kwam voor de vriezer! En gelukkig maar, deze was goed gevuld! Heel veel DS diepvries producten en ook hun eigen merk kroketten, frikandellen en mexicanos. Ik ging met een volle tas naar huis én een gratis appeltaartje...helaas niet glutenvrij, maar wel erg lekker!
Dit was de buit!


1 opmerking: