zondag 27 januari 2013

Appie

Goed nieuws, Albert Heijn heeft z'n webwinkel assortiment uitgebreid, ze hebben nu zelfs bijna net zoveel producten als de XL winkels. Vorige week was ik voor mijn werk op een vakbeurs en daar stond ook een stand van deze webwinkel, de mensen op de stand vertelden mij hun heuglijke nieuws. Ze hadden zelfs op hun feestelijk gedekte tafel glutenvrij brood neergelegd.
De buitenschoolse opvang waar Daniël 1 middag per week heengaat bestelt altijd online hun boodschappen, maar ze konden nooit glutenvrije koekjes bestellen, ik kocht ze dan zelf en kreeg het bedrag terug als ik het bonnetje inleverde. Dat is nu verleden tijd, ze kunnen nu zelf glutenvrije koekjes bestellen.

Ik weet nog niet of het voor ons zelf een optie is om online te bestellen, ik doe op zich graag boodschappen bij onze XL vestiging, maar ik kom er niet vaak, ik ben nl ruim 10 minuten onderweg met de auto door het drukke centrum om er te komen. Dus wat dat betreft zou online bestellen een uitkomst zijn. Maar ik heb vanmiddag een tijdje zitten zoeken op hun website en je kunt dus blijkbaar op de foto's niet zien of het glutenvrije logo op het product staat. Dat maakt het wel weer lastiger allemaal!

Dus een mooi initiatief van Appie, maar het zou nog net iets beter kunnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten